DerinBade hayırlı olsun şimdiden minik:) çok mutlu oldum adına, tedavi sürecini düşündüğünde en azından hamd olsun kendiliğinden olması sizi bi hayli rahatlatmıştır.
Yaş faktörü de eklenince artı bi stres olur sizi anlıyorum.
yumurtlama günlerinde ağrıların daha fazla oldu mu?
Bende bu ay kullandım benim o süreçte ciddi ağrılarım oldu.su an sadece adet belirtilerim var bir kaç günüm kaldı.