Arkadaşlar cidden zor değil bırakmak ya ben uzun senelerdir içer günde 1 paket bitirirdim. Nolursunuz güvenin kendinize alt tarafı sigara insan yeterki bırakmak istesin, 16 haftalik da hamileyim nasıl canım sigara içmek istiyor bir bilseniz ama içmiyorum.