sedadenizz Bende hamile olduğumu öğrendiğimde 4. Haftamdaydım ve paketimde son 3 tane sigara kalmıştı. Bunları içip bir dahada içmem dedim ve ağzıma sürmedim. Şu an dumanına bile maruz kalmaktan kaçınıyorum. Sonuçta kendi zevkim için bebeğimin sağlığını riske atmak istemem. Sizde umarım bir an önce bırakabilirsiniz.