mrvtkrl 38+4 oğlum olacak kısmetse ama bende de herhangi bir tık yok artık elleri ayaklarım aşırı ödemli şişiyor sabırsızlıkla kendiliğinden gelmesini bekliyoruz sağlıkla 🙏🏻
Gulsummyuksel Melissaunall benimde bugun günüm doldu gelmiyor bu mart bebekleri ne nazlı çıktılar 😌 Bugun kontrol var ama benim doktpr 41 bekleriz diyordu
Mihrimahsmom 39+3 nst de sancım çıkıyor ama açılmam üç haftadır yarım cmde kaldı, böyle devam ederse sezaryen olur dedi dr 🥲 ne olacak ne zaman olacak merak içerisinde bekliyorum 🤷♀️ İnşallah en kolay ve sağlıklı şekilde kucağımıza alırız hepimiz
karabc svkzynp aynıyız ama benim çarşamba alıcaklar erken doğum riskinden dolayı inşallah sizin gününü bekler🌸
Hamm 39+5 olduk bizde🙂bişey merak ediyorum karnınızda ağrıdan ziyade acı hissi oluştumu his ve artık rahatsız eder derecede sertleşiyor
Helinrojbinn Esrasn ara sira ylanci sanci oluyor esimi iki gundur umutlandirip ose gondermiuorum 😊 evde temizlik yapiyoz bekliuoruz yaa yok gelen giden ama ama dun lavaboya gidecektim bacagimdan bir iki damla sut renginde su akti normaldede akintim cok oldugu anlayamadim sumu degilmi gitmedim hastaneye tuvalete cikma istegim cok artti iste oyle bekliyoruz 😏
Mitokondri Esrasn Biz de 39+2 olduk herhangi bir belirti yok çarşamba tekrar kontrolümüz var bakalım 😊
Gamze61a svkzynp 38+6 bende de tık yok hem çok heyecanlı hemde çok tedirginim nasıl sancı gelecek nasıl olacak diye
Semaaaa Esrasn 39+5 😖 kızçem koç olmak istedi diye düşünüp tez zamanda hayırlısıyla doğmasını bekliyorum