Helinrojbinn Esrasn ilk kizimi tam 39+0 da dogurdum. bu da kiz bu gun 39+0 olduk ins sabaha sanciyla uyanirim 😁
senakhrmn Esrasn İnşallah canım benim sağlıkla gelsin. Benim doğumsal kalça çıkığım var,muhtemelen sezaryen olucak ama yinede salı günü çatı muayenesi olucam bakalm hayırlısı neyse o olsun.
Gulsummyuksel Melissaunall benimde bugun günüm doldu gelmiyor bu mart bebekleri ne nazlı çıktılar 😌 Bugun kontrol var ama benim doktpr 41 bekleriz diyordu
Melissaunall Gulsummyuksel 1 cm açıklık varmış. Rahim yumuşamış. Bu akşam veya yarın doğurursun. Nts de 60-70-100 falan sancı çıkıyor ama ben hiç hissetmiyorum 🤷🏻♀️ Doktor dedi istersen şimdi suni ile başlatalım istersen eve git sancıları hissedince gel. Bende eve geldim. Bu akşam veya yarını bekliyorum. Doğmazsa Perşembe kesin suni sancı.
Gulsummyuksel Melissaunall ben de tık yokkk açılma da yok 29 martta suni sancıyla başlayıp duruma göre sezaryene alırız dedi umarım bu hafta kendiliğinden gelirrr 😅
Hazalburca Esrasn ben de 39+1im platese ve ahududu yaprağı çayına başladım başlar başlamaz nişanım geldi ama bakalım bebişim ne zaman gelecek😇
fulakinci 39+6 da doğurdum yani dün. Çok güzel bir duygu normal epiduralsiz doğumum oldu şimdi minik kızım yanımda uyuyor. Müsait olduğum zaman yazicam doğum hikayemi de 🥰🙂