Yüksek ihtimal akıntınızdır. 30.haftalardan sonra çoğu gebeliklerde su şeklinde geliyormuş. Bazen de içinde peynir kesiği gibi tanecikler oluyormuş. Ben de yaklaşık 30.haftalardan beri hep iç çamaşırım ıslak geziyorum, değiştirmek dayanmıyor, günlük pet fayda etmiyor. 38.haftayı bitirdim hala aynı durum. Panik yapmayın yani, normal dedilerse gittiğinizde akıntıdır o.