Esraismail99 bıkamaz hiç öyle düşünme bazı doktorlar sıkılgan olur keşke sıkılacak insanlar sağlık sektörünü seçmese sırf maddi artıları için. Doktorlugun her dalı kutsal ama bnce ebeler ve kadın doğumcular için seçici olunmalı devlet hastaneleri mutsuz ve asla severek işini yapmayan ebe kaynıyor devletin biz e ücretsiz sunduğu doğmu krediler çekip borçlara girip özelde yapmak zorunda kalıyoruz sırf kötü muamele görmeyelm diye ne kadar acı merhamet mesleği bence ebelik…