2 gündür ağrılarım vardı dün en son dayanamadım kusarak hastaneye gittim bide 33 haftalık hamileyim ne olur ne olmaz diye sancım çok giriyordu bacağımı açamıyodum dr hastaneye gidin nts bakılsın dedi bişey çıkmadı bugün de baktım iç çamaşırıma su gelmiş anneme gösterdim idrarını kaçırmadıysan eğer suyun gelmiş dedi kaçırmadığıma eminim elime söyledim dr ara bi danış dedi aradım daha ben tam anlatmadan bana kızarak Esra beni bunlar için aramana gerek yok hastaneye git ben napabilirim dedii ters ters bnde dondum kaldım bişey diyemedim ve aşırı sinirlendim gitmedim şimdi 2 parmak kadar yine geldi ve ben hiç gitmek istemiyorum sizce ne yapmalıyım?