Birprensesannesi_ Ogeday özel hastanede doğum yapanlara doğum parası verilmiyor diye duydum böyle Birşey varmı acaba
emirin_annesi Ogeday günaydın bnde devlet dairesinde kadrolu isciyim ve Allah'ın izniyle temmuz sonu gibi doğum yapcam.yasal haklarımız hakkında bilgi verrmisiniz süt izni vs. Gibi
Seydanuman Ogeday merabalar bende aralıkta doğum yapıcam inşallah ve belediyede çalışıyorum belediyenin bünyesinde şirket işçisiyim nasıl bir doğum ödeneği alıcam bilci alabilirmiyim
uleZeynep Ogeday merhaba. Ben diplomamı kiraladım. Yani fulltime çalışmadığım için Doğum için rapor almayacağım. Yine de para alabilir miyim devletten? Bir de teşekkür ederim böyle bir post açtığınız için. Haklarımızdan haberimiz oluyor😊
Birprensesannesi_ Edatalha ben öyle duydum hatta arkadaşım özel hastane de doğum yaparsam ücret alamıyorum deyip göztepe devlette doğum yaptı
Birprensesannesi_ sydv teşekkür ederim bilgilendirdiğin için çalışan çalışmayan özel devlet doğum yapan herkes alıyor yanı 😊