Ogeday Merhaba, ben hamile oldugumu ögrendiğim anda çalıştıgım sirkete bunu bildirince yaklasık 1 yıla kadar ucretli izne ayrıldım, calısmıyorm ama sgk yatıyor ve maas alıyorum.dogumdan sonra alabilecegim ödenekler nelerdir nereye basvurmak gerekir teşekkür ederim