Ogeday 2015 mayıs 15’ten sonrasını biliyorum ama Doğumdan önce 90 iş günü sigortalı olman gerekiyo diye biliyorum ve çalışıyo olman lazım ki Doğuma iki ay kala izne ayrılıyosun ya hani Doğum sonrasında da iki ay emzirme iznin var o zamanlarda raporlu olduğun için alıyosun o parayı PTT’den diye biliyorum. Ağustos’un sonunda işten çıkacağım için aralık ayında Doğum yapıcam yinede alabilecekmiyim o parayı uzun oldu ama kusura bakma 😊