ipekveatlas yaaa canım resmen tüylerim diken diken okudum 🤭 cok şükür gecmiş inşallah komple gecer dogan kadar🙏 aysegül hanım var birde murat bey var perinatoloji de. İkiside cok iyidir. Bende 21.haftamda kan verdim ama dediğim gibi İrem hanıma bayaaa dil dökmüştüm yani. Herkese yapmıyorlar. Devlete maliyeti cok fazlaymış. Ama cok sevindim senln adına sonuc cıkınca da dogum yapınca da yaz lütfen merak ederim ben 🤭 eminim cok cok sağlıklı dünyalar güzeli bebeğin olacak. Ben İlk dogum yapınca sağlıklı mı down sendromu demişlerdi diye sordum sağlıklı maşallah annesi cok güzel bir bebek dediler gösterdiler resmen aglamıştım nasıl kalpten şükrettim o gözyaşları ile 😇 ki her türlü kabulümüdü herşeye hazırdık biz. Allahım cok güzel bir bebek layık gördü binlerce kez şükür. O duyguyu cok iyi bildiğim için burdan insanları birebir agızdan teselli etmek istiyorum en basit örnek oldugumu düşğnüyorum çünkü. 😇🤗