kuzey6161 Ayyyy canım inşallah temiz sonuç çıkar sağlıkla dogar bebiş, 🤗 hiç bir doktor söylemiyor valla ben o kadar gittim hem hastane hem doktor farklı farlı yerdeler gittim hepsi özele yönlendirdi kimse demedi şuraya git diye.
Dogum sonrası da çam sakura başaksehır hastanesinde tıbbı genetik bölümüne gittik orda bile doktor dedi Kı bu testi nasıl yaptırdın herkese yapmıyorlar falan.🙄 Ücret devletten kesildiği için kimseye söylemiyorlar sanırım 🤷