zeytinkiz Ben geçenlerde muayene oldum ama klasik devlet hastanesi doktoru yani. Odada Sibel hanım ve 2 kadın asistanı vardı, Sibel hanım başını hiç ekrandan kaldırmadan sorular sormaya başladı gebelik hakkında kendimi iş görüşmesinde gibi hissettim 🙄 hatta bir ara kafam karıştı kan uyuşmazlığı iğnesi olup olmadığımı unuttum sorulardan. Bir asistanı tansiyonumu ölçtü diğeri ultrasonda bebeğe baktı, bebeğe bakan asistan güler yüzlü tatlı bir kızdı şansıma kilosunu boyunu tekme attığını vs söyledi sonra Sibel hanımın yanına geçtim bebek sağlıklı dedi ve kan idrar tahlili istedi boş randevu bulduğunda yine gel dedi o kadar. Verdikleri ultrasonda bebek belli olmuyor bile. Çok fazla hayal kırıklığına uğradım halbuki yepyeni bir hastane herşey yeni ve kaliteli olmalı, doktorlar ilgili olmalı ama değil maalesef.