Guzel_anne Melek96 analık hakkı diye bişey var yardımcı oluyolar araştırın isterseniz allah yardımcınız olsun , allah ıslah etsin 🤲🏻
Ceydat Melek96 devlet hastanesinde hiç bir ücret ödemiyorsun canım kontrollere git. Doğumdan sonra da yine devlet yardımcı oluyor az da olsa süt parası bez parası çocuk parası falan özellikle ayrı olup yeni doğum yaptığını dile getir yaşadığın şehirde belediye ye gidip 🌺
Melek96 Ceydat tamam ama şu an boşanma olmadı davada açılmadı sadece ayrıyız yinede yardımcı olurlar mı doğumdan sonra açmayı düşünüyorum davayı doğumum yakın olduğu için uğraşmak ve sitres yapmak istemiyorum bebeğimde biraz sıkıntı şeker olduğu için etkilenmiş olabilir dedi doktor o yüzden şimdi sadece bebeğimi düşünmek istiyorum
balbocegimm Melek96ozele gidiyorsan normal dogumdada ucret aliyorlar ben devlet hastanesinde doğumunu yapmanı oneririm 2 dogum yaptim cokta guzelilgileniyorlar ozellikle sehir hastanesini cok övüyorlar allah nasip ederse 3 .dogumumu ankara sehir hastanesinde yapicam
Buketkucuk Melek96 devlet hastanesinde doğum yapmanızı öneririm boşuna doğum ücreti ödemeyin, kendinizi bebeğinize ve kendinize odaklayın pozitif düşünmeye çalışın aileniz arkanızdaysa, size destek oluyorsa hiç birşeyi düşünmeyin rahat olun
Ceydat Ve boşanma davası açıp maneviyat tazminatı doğumdan sonra çocuk için nafaka talebinde bulunun kesinlikle bunları atlamayın 🙏 size acımayana siz hiç acımayın. Yolunuz güzel insanlara çıksın inşallah Allah yardımcınız olsun🤲
Y-123 Melek96 cnm annelik hakkı var sigorta lı görünüyorsun ben özele gidiyorum sigortamız durdurulmuştu fiş kesen sekreter söyledi annelik hakkından yararlanıyor sun diye sende sor ben hiç kayıt yqptırmadım yani Allah yardımcın olsun cnm saglıkla al bebegini kucagına inşlh
Melek96 Kuzeyegemoms kendim çalışmıyorum aileminde şu an durumu yok malesef inşallah dogumdan sonra bı sigortalı işe girip çalışmayı dusunuyorum
miralpinannesi Melek96 önce siz almazsanız doğum parasını eşinizin hesabına yatar ayrı olmanız yetmez en azından bi dilekçe olması şart ki ayrı evde olduğunuzu devlet bildiği için parayı size yatırır sizin ayrı olduğunuzu beyan etmezseniz erken almazsanız eşinizin sigortasına veya hesabına yatar
Prensesim3 AsM ilk doğumumda eşim yeni işe girmişti ve bu analık hakkını kullanmak istedik çünkü başta sigorta yapmadılar kendi işimiz bu arada abisiyle abimiz yatırmamış her gittiğimde analık hakkı dedim ama bana size çıkmıyor dediler defalarca ben yararlanamadım parayla hallettik işimizi ama aynı zamanda eltiminde sigortası yoktu oda hamileydi ona çıkıyordu ama özele gittiğimiz için Bn 130 veriyorsam o 70 veriyordu devlette olunca belki ücretsizdir nasıl bişey bilmiyorum görünce yazmak istedim umarım bu bayanda işini hayırlısıyla halledebilir
AsM Prensesim3 özel de geciyormu bilmiyorum ama devlette varmis bende arkadasimdan duydum ama detayli bilmiyorum nasildir
miralpinannesi Melek96 çıkıyor doğum parası 200 veya 300 tl tl ilk ve son durum iyi olmayan yeni doğum yapmış kadınlar için devlet yardım ediyor diye duydum süt parası aylık verdiklerini duymuştum veya süt verdiklerini bi kaç yardımı daha oluyor İstanbul Zeytinburnu Süleymaniye kadın doğumda bebek bakım seti doğumda veriyorlar hala geçerli mi bilemem avcılarda oturuyorsanız belediye ücretsiz bebek taksi uygulamasını başlattı hastane çıkışı ücretsiz evinize bırakıyor bi defalığına oturduğunuz semtin yardım içeriğine bakın belki yararlanabilirsiniz Allah yardımcınız olsun
Tgckrds Melek96 yarı özel üniversite hastanesi de olsa acilden giriş yaparsanız sadece oda ücreti ödüyorsunuz. Mülteciler falan da bu doğum konusu ayrı bir sağlık olayı olduğu için ücretsiz yapıyorlar. Yani bildiğim kadarıyla özel hariç çoğu yerde ücretsiz doğum yapabilirsiniz.
Monstera Allah yardımcınız olsun hemen boşanın oğlunuz ve bebeginizle yeni bi hayata başlayın. Eminim cok zordur ama allah gücünüze güç katsın 💐
SinemAncn Melek96 devlet hastanesinde hamile olduğun için sağlık güvencen yoksa bile ücret ödemiyorsun devlet karşılıyor Herşeyi
Prensesim3 AsM elitimle aynı özel hastaneye gidiyorduk o yararlanıyordu ben yararlanamıyordum bilmem nedendir