Aysc2651 Melek96 bende 38 haftaligim canım bende şuan annem gildeyim 1 ay uzaklastrmasi var esimin zor bi durum seni çok iyi anlıyorum bu uzaklastrmayi nasıl 6 ay oldu bize 1 ay verdiler ben yine almak istiyorum 😔
Melek96 Aysc2651 salı günü gece alkollü ewe geldi olay çıkardı kapıya falan vurdu polis çagirdim hamile olunca polis darp raporu çıkarttı bişey yapmamıştı ama hamile olunca kötü oldum birde ewde 5 yasinda oğlum vardı korktu o zaman verdiler 6 ay uzaklaştırmayı tehdit etti öldürürüm hepinizi diye şikayetci olduk
Duygu_b123 Allah ıslah etsin böyle insanları üzülmeyin rabbim yardımcınız olsun , sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin insallah .
Gokceeeee-_ Melek96 Allah’ım yardımcın olsun canım Rabbim evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Melek96 Aysc2651 eğer gelirse tekrar şikayet edebilirsiniz ne tür sebepten uzaklaştırma aldınız bilmiyorum benim eşim alkollü olduğu için ve tehdit için 6 ay vermiş olabilirler belki
Duygucnr Sümüklü , bu erkekler kendilerini ne zannediyorlar acaba . Calisiyor musun okudun mu dueumun nedir bebeni annene birak calis dönme bir daha taşı siksak suyunu cikaririz ihtiyacimiz yok kimseye
Melek96 Duygucnr bende öyle düşünüyorum okumadım çalışmıyorum ama bebeğim doğsun Allah’a şükür bı iş bulup çalışırim bakarım cocuklarina
Demir06 Melek96 eğer boşanmaya kesin karar verdiysen ayrı kaldığın sürede boşanma olmasa bile tedbir nafakası alabilirsin.En kısa sürede başvurunu yap daha fazla mağdur olma bence.
Aysc2651 Melek96 bilmiyorum ya şu hamile halimle uğraştım pek kafam da almadı İnanki hem morel olarak kotuydum hemde ifade verecek durumda bile degildim hiç sormadimda acaba tekrar uzattirma şansım olurmu bilmiyorum
Kuzeyegemoms Melek96 canım imkan varsa SGK ya gidip genel sağlık sigortanı özel olarak başlat aylık 107 TL ödüyorsun her ay. sağlık sigortan olduğu için devletten herseyini ücretsiz yaparlar
Melek96 Kuzeyegemoms kendim çalışmıyorum aileminde şu an durumu yok malesef inşallah dogumdan sonra bı sigortalı işe girip çalışmayı dusunuyorum