Prensesim3 AsM elitimle aynı özel hastaneye gidiyorduk o yararlanıyordu ben yararlanamıyordum bilmem nedendir
sudecirak1716 Melek96 bende üniversitesidede doğum yaptım sadece oda parası verdim doğuma para almadılar ancak çocuğa yapılan bütün tahlillerden fazla ücret alıyorlar