Lutfiye123456 Aygul_04 canım ben en son 8 şubatta hasta olmuştum adet doğum 38 olmuştu ilk defa kan verdim 0.04 ken 0.87 oldu 2 hafta sonra adet oldum üstüne olmuş olabilirmiyim acaba
Aygul_04 Lutfiye123456 yani evet olabiliyo ben hamileyken adet olmuştum hamileliğimin başında 4 gun sürmüştü
miniko_2308 denizinprensleri2 bu markanın gebelik testini ben de bu sabah yaptım aşırı silik çizgi çıktı, kan verdim ama sonuç daha çıkmadı. Bu marka yanlış sonuç mu veriyor acaba 😥
denizinprensleri2 Nesityyy ama eşim bunu erken gebelik testi diye almış canım 😂😂 bende hiç dikkat ermedim o heyecanla ama onda da çok belirgin çıktı ovulasyon testinde ki adetimden 24 gün geçmişti
Nesityyy denizinprensleri2 1 buçuk sene ovulasyon testiyle hamile kalmaya çalıştım herzaman çizgi böyle belliydi.. zaten gidip kan tahlili yapmışın canım orda negatif.. Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻
denizinprensleri2 Nesityyy amin canım rabbim sana nasip etsin inşallah hemde ikiz nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sevil34 denizinprensleri2 bu yaptığınız ovulasyon testi yumurtalamayı gösterir o yüzden pozitif cıkmıs inşallah hayırlı zamanda nasip olur
Gulsah94 Minigimbenim ben hemen acile gidip kan testi verdim 169 çıktı küçük diye iki hafta sonra kadın doğuma gittim