miniko_2308 denizinprensleri2 bu markanın gebelik testini ben de bu sabah yaptım aşırı silik çizgi çıktı, kan verdim ama sonuç daha çıkmadı. Bu marka yanlış sonuç mu veriyor acaba 😥
Minigimbenim Linam6868 yaaaa kurban olurum 1.5 yıllık hasret sona erecek Allah’ın izniyle rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍 Allah razı olsun 🥰
Linam6868 Minigimbenim Benim de 2 sene sonra kızımi kucağıma aldım çok şükür şimdi 2. Ye hamileyim Rabbim isteyen herkese hayırlı zaman da hayırlı evlatlar nasip etsin insaAllah amin canım benim Rabbim cümlemizden razı olsun ♥️😍
Gulsah94 Minigimbenim ben hemen acile gidip kan testi verdim 169 çıktı küçük diye iki hafta sonra kadın doğuma gittim
denizinprensleri2 Annekusum canım test yaptım çıkmadı adetim 4 gün geçiyor anlamadım ya kimyasal gebelik olabilir mi ki kafam çok karışık
Aygul_04 Lutfiye123456 yani evet olabiliyo ben hamileyken adet olmuştum hamileliğimin başında 4 gun sürmüştü