denizinprensleri2 yildizfero01 doğrudur canım ben kan testi verdim çıkmadı ya anlamadım ki ama erken gebelik testinde çift çizgi hemen çıktı
yildizfero01 denizinprensleri2 inşallah bir dahaki kan testinde çıkar bazen testler yanılabiliyor Bende adetimden iki gün once yapmıştım çıkmadı adetim bir gün gecikti yaptim baktım pozitif çıktı
denizinprensleri2 Bfduam eşim aldı sonucu bana göstermedi canım 0 çıkmıştır ama ya bende anlamadım ki o çift çizgi niye çıktı
Happybsrn denizinprensleri2 başka bir test daha denemeni tavsiye ederim tek testle kalma bu test yanlış çıktığı oldu bu forumda inşallah vardır 🙏
Annekusum denizinprensleri2 kontrol yani c olan neden koyu degilki diye dusundum drrek teste bakinca onun daha koyu olmasi gerekmiyo mu ikiside ayni siliklikte bence tekrarla canm testi
denizinprensleri2 Happybsrn ya doğrudur canım o zaman yanlıştır büyük ihtimalle çünki şimdi yine test yaptım ama o diğer ucuz testlerden çıkmadı
Happybsrn denizinprensleri2 hayırlısı olsun..ama bu test niye böyle çok ilginç insanlar seviniyor sonra hop negatif 😡
denizinprensleri2 Happybsrn aynen vala benim iki oğlum var onlar çok üzüldü rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
denizinprensleri2 Annekusum canım test yaptım çıkmadı adetim 4 gün geçiyor anlamadım ya kimyasal gebelik olabilir mi ki kafam çok karışık