zehhraa Merhaba adetim 3 gün gecikti test yaptım silik çıktı. Birkac gün sonra tekrar yapacağım. Bu durumu yaşayan var mı? İlk gebeliğim olacak bilgim yok
denizinprensleri2 Bfduam inşallah canım benim bugün kan verdim ilçede oturduğumuz için yarın çıkacak da kasıklarım çok ağrıyor ya
denizinprensleri2 Bfduam çok farklıydı canım adet döneminde belim ağrır ama böyle şiddetli değildi bunda bide belim de yanma vardı ama bugün kalmadı
Linam6868 Minigimbenim Annneee ben burdayım diyor Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 😌
Minigimbenim Linam6868 yaaaa kurban olurum 1.5 yıllık hasret sona erecek Allah’ın izniyle rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍 Allah razı olsun 🥰
denizinprensleri2 Bfduam beta yarın saat 3 de belli olucak canım sana atarım fotoyu 🥰🥰 sen adet oldun mu canım