Gulsah94 Minigimbenim oluyo canım aynı seninki gibi çıktı benim testimde. Adetimin ertesi günüydü çok şifdetli sancım vardı adet olucakmışım gibi ama test pozitif kan verdim oda ☺️ Şimdi 6+5 🥰 azaldı sancılarım doktor normal olduounu söyledi
denizinprensleri2 Bfduam ben 5 gün önce yapmış olmuşum canım senin ki geç döllenme olmuştur belki bu gün bidaha yapsaydın keşke
Aygul_04 denizinprensleri2 hamileyken adette olunabiliyo ve hamileyken adet günleriniz yaklaştığında adet olucakmiş gibi sancilar olur
denizinprensleri2 Aygul_04 inşallah öyledir canım 4 günden beri bel ağrısı çekşyorum yarın kan tahlili vericem
Lutfiye123456 Aygul_04 canım ben en son 8 şubatta hasta olmuştum adet doğum 38 olmuştu ilk defa kan verdim 0.04 ken 0.87 oldu 2 hafta sonra adet oldum üstüne olmuş olabilirmiyim acaba
ysmnklc Minigimbenim çok mutlu oluyorum iki çizgi görünce Rabbim Bi anne adayını daha mutlu etti 😍 hayırlı olsun canım yinede yarın kan ver iyice emin ol
denizinprensleri2 Bfduam evet canım hemen çıktı bende şaşırdım acaba test yanlış mı diye yarında test verirsem öyle inanıcam artık ☺️
denizinprensleri2 Bfduam inşallah canım benim bugün kan verdim ilçede oturduğumuz için yarın çıkacak da kasıklarım çok ağrıyor ya