Fatosef Denizin baskıyı fazla hissedersin dedi cnm dönebilir belki ileride dedi. Bende döner diye ümit ediyorum henüz haftamız var çünkü. Lavaboda biraz problem yaşıyorum sıkıştırınca ağrı oluyor baya bende de
Denizin Fatosef var evet canım benimkide çapraz duruyor başı yukarda , çok şükür doktor bebek için olumsuz bişey yok dedi anneyi rahatsız eder bu pozisyon dedi , canım sende az hissediyormusun hareketlerini ?
Fatosef Denizin genelde akşamları hissediyorum cnm sırt üstü uzannca pit pit atma şeklinde vuruyor gündüz hissetmiyorum ama çok nadir hareket ediyor. İdrar keseme tekme atmakla meşgul oluyor genelde 😁
Poyraz_basak Fatosef 28 haftada baş aşağı döndü benimkisi daha erken kafana takma daha alanı var döner merak etme cnm
Poyraz_basak Fatosef ayrıntılı ultroson da bacaklarını rahime doğru uzatmıştı bir guzel döndüğü zaman göğüs altın boşalıyor karın daha aşağıda duruyor aklında bulunsun 🙏
Sose Fatosef bizde 31 deyiz bnmkininde popo rahim ağzında kafa yukarda 😂 dr döner o daha dedi ama ben kafasının aşağıda olduğunu hiç hissetmedim kafa hep ya sağda ya solda genellikle sağda 😂
azrin Fatosef dönebilir tabiki normal doğum sırasında ters dönüp sezeryana giden haylaz bebekler bile var ahhah şansına ve bebişin keyfine bağlı
SutlacimiYedimmiBen Fatosef bn 31 haftamdayim ve oglum ters duruyor içimde rahatça oturuyor beyefendi poposu asagida doktor doguma kadar değişir dedi ama bilmiyorum insllh döner
glnzem Fatosef benim makat gelişliydi detaylıda öyle demişti doktorum şuan 29. Haftadayız bebeğim yaklaşık 2 hafta oldu doğum pozisyonunu almış. Zamanınız var daha döner yani
Serifeyalcin Fatosef korkacak bişey yok daha bebeğin doğmasına çok var ve o zamana kadar döner merak etmeyin dönmezse de Sezeryan doğumu öneriyor doktorlar benim ablam 40 a kadar bekledi bebeği donmedi normal doğum için o yüzden Sezeryan oldu sağlıklı bir kızımız var hiç korkmayın
Fatosef Serifeyalcin inşallah döner cnm normal doğmasından yanayım ama Rabbım hangisini nasip görürse o olur tabi.
Ceren53 Serifeyalcin benimde dönmedi 39 a kadar doktorum bekletiyor 40 a kadar herhngi bi riskten bahsetmişmiydi doktor ben son ana kadar beklemek istiyorum belki sancıyla döner diye bi bilginiz var mı acaba
Poyraz_basak Fatosef aynen kafası yukarıda döndüğü zaman o miden boşalıyor bu sefer alt karın tarafları sis oluyor
Ozgu_momy Fatosef bebekler 37-38. Haftaya kadar doğum pozisyonuna geçebilir , henüz erkenden sizi niye korkutmuş doktor anlamadım 🤦🏻♀️
Fatosef Ozgu_momy aynen şuan 39+5 im. Bebeğim dönmeye döndü ama bu defa da kanal da degil. Özeldeki doktorum sezeryan yanlısı olduğu için erken teşhis koyuyor. 😊
mrbld 37+5 hala dönmesini bekliyoruz ama 30a girdiğimden beri böyle oldugu için ve büyüdüğü için dönmesi cok zor artık dedi doktorum yerini sevdi herhalde 😅 sezeryan planları yapmaya başladım gibi
Hafizeplt Fatosef o haftalarda bebek sürekli dönüyo zaten .. 32 haftadan sonra doğum pozisyonuna geçiyo diye biliyorum.. burda 36 da döneni bile duydum .. sıkıntı yapma canım daha vakit var
Fatosef Hafizeplt muhtemelen bi hafta daha bekler doktor. Sonra suni mi verir sezeryana mi alırlar hiç bilmiyorum hayırlısı artık 🤷♂️