Fatosef Arkadaşlar muayeneden geldim. Doktor bebeğin ters durduğunu söyledi. 6. Aydayiz. Bebek ileride döner mi acaba. Doktor dönebilir dedi ama net olarak konuşmadı. Var mi aynı sorunu yaşayan. Ters dediği ayakları yukarda mi oluyor yoksa aşağıda mi
oykuduru21 Fatosef haftanız nedir 20-24 arası herhalde, yeri geniş dönebilir henüz bunun için erken 30lu haftalarda dönen var benim 29 da dönmüştü
Sndrsym Fatosef bana da ters dendi 27+2 yim bende dönmezse sezeryan olursun korkulacak bir şey olmadığını söyledi ama bence daha döner haftası erken
Neslihan1903 Fatosef benim 27 den 35 e kadar makat gelişliydi dün dönmüş 35+1 de döndü yani bekleyin döner elbet 😍
Fatosef Sndrsym haftası erken cnm daha dönebilir dedi ama sorun varmış gibi konuştu braz o yüzden sormak istedim.
Poyraz_basak Fatosef 28 haftada baş aşağı döndü benimkisi daha erken kafana takma daha alanı var döner merak etme cnm
Ozgecobann Neslihan1903 merhabalar benimde makat gelisi suan 27+6dayiz , tekmelerini cok asagida hissediyorum bazende hissetmiyorum normalmi 😊
Sndrsym Fatosef sıkıntı yapmayın kendinize 😊 ben araştırma yaptım böyle durumlarda sezeryan doğum oluyomuş yani ters bir durum yok dediğim gibi hafta olarak daha erken elbet döner
Ezgi009 Bende 24. Haftadayım doktor makat geliş pozisyonunda dedi popo aşağıda duruyo ama ilerleyen haftalarda düzelme ihtimali var dedi doktorum
Fatosef ikincimucizemmmm belki benimde öyle ilerde döner cnm doktor bi sorun yok dese rahat etcektmde sorun diye bakınca kaygilandm açıkçası
Neslihan1903 Fatosef döner inşallah benimki döndü ama yinede sezaryen olacağım sağlık sorunlarından dolayı sizinki de 30 dan sonra döner 🤗
Fatosef Sndrsym aynen cnm ben sorun etmem hangi doğum uygun gelirse onu yaparım ama doktor ters durması bi sorun deyince biraz tedirgin oldum
Neslihan1903 Ozgecobann makat gelişli durunca öyle oluyormuş benim doktorum öyle diyordu ama gün içinde illaki hissediyordum 30 dan sonra çok netleşiyor hareketler aşağıda bende çok hissediyordum şimdi midemde yavrum 😂
Aylinada35 Fatosef bende 34 haftamdayim bebeğimin kafası yukarı da bacakları aşağıda. Bizimkiler biraz yaramaz olcak galiba 😃😃😃 doktorum dönebilir ama genel de dönmüyor dedi sizin haftaniz erkense dönme şansı daha yksek bende pek uumt kalmadı
Fatosef Aylinada35 nazlı olacakmış benim oğlan ebe öyle diyordu 😁 dönerse de doğacak dönmezse de kaçarı yok 😂
Denizin Fatosef canım banada dün dedi bende 19 hafta 2 günlüğüm başı yukarda ayakları aşağıda oluyor tere pozısyon dediği , başka bi sıkıntı dedimi sana ? Bana ağrın böyle daha çok olur ve bebek hareketini çok hissetmezsin dedi
Fatosef Denizin baskıyı fazla hissedersin dedi cnm dönebilir belki ileride dedi. Bende döner diye ümit ediyorum henüz haftamız var çünkü. Lavaboda biraz problem yaşıyorum sıkıştırınca ağrı oluyor baya bende de