Zeyneplale yok canım 4+4 ü ben hesapladım, 6+1 den yola çıkarak. Ama ilk gittiğim zaman adet tarihime göre 5 haftalık olması gerekiyordu kan değerime baktı adet tarihimi sordu büyük ihtimalle geç döllenme olmuştur ama yine kese var mı bakalım dedi baktk keseyi göremedk kan artışına bakalım bi hafta sonra gel dedi öyle gittim keseyi görmüştüm