058elf Zeyneplale Allah razı olsun inşallah 🤲🏻 ❣ bekle canım gözükür bu gitmende inşallah çnkü ben 3900 lerde görmüştüm keseyi
Princessmom Tospikkkkk bende öyle canım 7+3 şuan ama vajinalds bakıldı kese var bebek yok hala büyük ihtimal hafta içi kürtaj olacagm. Zaten beta hcg düzgün artmıyor boş gebelikse
Princessmom Zeyneplale benmde düzgün ilerliyordu sonra düzenli artış durdu az az artmaya devam edyor. İnşallah sen bebegni görürsün
Canan123 Alttan baktırsaydınız keşke benim ilk 3-4 kere altyan bakıldı hiç sorun olmadı ve geç döllenmeydi 8 haftalık görünen çocuğum 6 haftalık çıktı. Şu an şöyle mi böyle mi diye stres yapmazdınız
Zeyneplale Canan123 keseyi bugün normal ultrason ile bugün gördük 6+1 olması gerekiyordu ama şuan daha yeni 5 haftalık olms zaten gorunmese alttan bakacaktik