Arkadaşlarım sorumu yanitlarmisiniz son adet tarihim 5 şubat ben 11 marta hamile olduğumu öğrendim beta hcg 133 Du ultrason da kese yok.. Dr geç döllenme olabileceğini söyledi Bugün yine bakıldı yine kese yok ve hcg 2850 böyle bir durum yaşayan vafmi bu kötü bir durumu dış gebelik olabilir mi bni aydinlatrmsnz