tuliny ben de ateş ve öksürük yaşamadım. Hatta burun akıntısı ve hapşurma vardı çok az. İkisi de Covid semptomu sayılmaz. Ama pozitiftim. Bir iki gün sadece hafif halsizlik ve nefes darlığı eşlik etti. Eski yıllarda yaşasam hafif bir nezle atlattım derdim. Ama testim pozitif. 😐 İnşallah siz Covid değilsinizdir. Paniğe sebep olmak istemem. Sadece nefes darlığı yazınca ciddiye almanız gerektiği için açık açık yazdım.