Hiç olmadı son çare enfiye (hapşırık) tozunu deneyebilirsinşz. Benim de burnum her hasta olduğumda tamamen tıkanıyor, nefes alamıyorum. Bi hafta önce ben de grip oldum ve iyice tıkandı burnum arkadaşımın önerisiyle bu rozu kullandım büyük oranda rahatlattı. Aktarlarda bulunuyor ama hakiki olanından kullanmak gerek güvendiğiniz bşr yerden alıp kullanabilirsiniz. Geçmiş olsun