tuliny ben 5+3 hamileyim benimde burnum tıkalıydı kaç gün baş ağrısı çektim cnm ölüyorum sandım vicks sürdüm dibine kadar burnumun deliklerine yok yok açılmıyor doktorumun asistanına yazdım serum fizyolojik vermiş eşim almış getirmiş bi serum bi şırınga elinde geldi şırınga ile çekti burun deliklerime sıktı başımı iş yerinde koltuğa dayadı boğazımdan tuzlu sular geldi peçeteye tükürdüm o gün bugündür şükürler olsun burnum açıldı başım ağrımıyor serum fizyolojik aldır cnm eşine hemen bana dua edersin ben doktoruma dua ediyorum gerçekten