Hlyasmail İlk bebeğimiz olucak inşallah işimi nefes sura koyucağız inşallah Çünkü o Benim nefesim 👶🏻🙏
SineMirayAksoyeri istanbulluanne valla ilk hamileliğimde ismi beste olacak demiştim taaa kii miray ismini duyana kadar 🤣🤣🤣
Fatmafatma SineMirayAksoyeri amin insallah cumlemizin bebekleri saglicakla gelsinler buyusunler insallah
Duyguynrky Enesefe ceylin adını çok seviyorum ben ya neden bilmiyorum ama birde beliz ismini çok seviyorum kızım olsaydı nefes ya da beliz koyacaktım
Mineebd SineMirayAksoyeri benim ilk gebeliğim. Oğluşum olacak kısmetse. Çok kararsızım ama Uraz Kartal düşünüyoruz 🤗 doğuma daha 6 ay var.. bakalım artıkk
Mineebd SineMirayAksoyeri bizde beşiktaşlıyız. Eşim kartal’ı çok istiyo. Bende uraz ismini çook beğeniyorum. Sağlıkla gelsin yavrucaklar inşallah