Mineebd SineMirayAksoyeri bizde beşiktaşlıyız. Eşim kartal’ı çok istiyo. Bende uraz ismini çook beğeniyorum. Sağlıkla gelsin yavrucaklar inşallah
Ntugba SineMirayAksoyeri teşekkürler ben derin istiyorum eşimde naz bizde ikimizinde istediği olsun istedik:)