birgaripyolcu benim 6 şubattı hep de düzenlidir genelde (28 gunde bir)6 martta da adet olcağımı düşündüm, bulantım oldu aslnda hic ihtimal vermemiştim cünkü 28 şubatta negatif çıkmıştı erken gebelik testi, 6 martta normal testte cift cizgi cıkmıstı canım