birgaripyolcu Kızlar adetim geçiyor pazartesi test yaptığımda negatif ti şuan bel ağrım var olabilir mi bilmiyorum sizde bel ağrısı nasıldı sancı gibi mi adette ki gibi bir ağrı mı yoksa sanki ağır bişey kaldırmşımda o şekilde ağrınız mı oluyor Du?
yelizyeliz birgaripyolcu bende yerleşme aşamasındayken fena bir bel ağrısı vardı. Sanki uzun süre iki büklüm durmuşumda doğrulmuşum gibi bir ağrıydı🌸 eğer istiyorsanız inşallah gebesinizdir
Damlacix birgaripyolcu ben de ilk test yaptığımda adete bi hafta vardı negatif cıktı (erken gebelik testi olmasına rağmen) ama adet olmam gereken günde normal test pozitif sonuc verdi, kanda baktırdım ve sonuc doğruydu. Hamilelik olabilir bence
birgaripyolcu Damlacix inşallah çok istiyorum adet günümde yaptım 2 gün geçtikten sonra da yaptım yine negatif Di şuan 4 gün geçti artık korkudan yapamıyorum belim ağrıyor sadece kalça üstünü
Damlacix birgaripyolcu belki geç döllenmedir adete yakın falan olmuşsa ama yine de en kesini kan tahlili canım ilk 3 günde sonuc verir döllenme sonrası
birgaripyolcu Damlacix inşallah öyledir gebelik belirtisi tam olarak yoksa tutulmuş sanki öyle bir ağrı mı bel ağrısı tam olarak sancı şeklinde mi oluyor
Damlacix birgaripyolcu ben de bel ağrısı ve aynı zamanda da kasıklarda batma olmuştı hatta ben regl olcam sandım bulantım olunca şüphelenmiştim canım, insallah haberlerini alırız heyecanla bekliyorum 🙏🏻💓💓
Fndmrplt birgaripyolcu Benim kasık bel agrım ve şişkinliğim vardi aynı adet olacakmış gibi ne eksik ne fazla. Hâlâ adet gunum yaklaştığında belim agirir kasıklarım ağırır tesadüfmü bilmiyorum ama 🤷♀️
Ays0 Yeni ev taşımıştım ve bir gece bel ağrısından uyuyamadım sanki kütlese vs geçecek gibi bir ağrıydı hatta eşime belimi kütletir misin dedim üsendi kalkmadı iyi ki üşenmiş. Umarım gönlünüzce olur 💕
Fndmrplt birgaripyolcu hayır ama adet olmam gereken gün test yapmıştım koyu çift çizgi cikti. Koku hassasiyeti oluşmasaydı hiç şüphelenmez adet olmayı beklerdim o derece birebir aynıydı
Neslihandvc birgaripyolcu canım tıpkı adet sancısı gibi kasık ve bel ağrısı yaşadım. Hatta adet oldum sanıp defalarca kontrol ettim 😊 sonra birkaç kez baş dönmesi ve göz kararması da eşlik edince hemen test aldım. Herkesde farklı hissediliyor belirtiler tabi ama. Allah kalbine göre versin istiyorsan olur inşallah 🙏🏻sonra bize de yaz 🥰
Bfduam Neslihandvc hayırlı olsun yavrunuz inş. Adet olduğumu sanıp kontrol ettim demişsin ya, af edersin sanki o an kan geliyor gibi bir his mi?