pia34 birgaripyolcu Aynı değil canım. Predictor early diye geçiyor benim dediğim eczanelerde. Adet gecikmesinden 6 gün önceye kadar ölçebiliyor. Ben adetimin geciktiği 3. gün yapmıştım hemen çıkmıştı. Diğerlerini yapsaydım çıkmazdı muhtemelen.
Neslihandvc Bfduam yaaa yeni gördüm üzgünüm☹️ akıntı var gibi değil de adet sancısı gibi kasık ağrısı olmuştu. Bu arada öğrenmişsinizdir herhalde sonuç ne 😊
aydemirtas birgaripyolcu şimdi herkesin belirtileri farklı oluyor mesela bende de hep regl olucakmış gibi kasık ağrısı oldu başlarda. Allah a.c tez zamanda size de bir evlat nasip etsin inşallah