Beyzan doktorumun odası müsaitti. Muayene olduğum alana değil, oda içinde başka bir ekran vardı ama oraya bile almak istemedi. Hastane olarak karar alınmış sözde. Şimdi tam yanıma kadar geliyor, mesafeyi koruyup maskeyi çıkarmadıktan sonra sorun olacağını düşünmüyorum.