Kara96 bence de özele devam edeceksen başka özele git canım araştır eşleri içeri alan hastaneleri ama doktorlarını da iyi araştır ben devlete gidiyorum yaşadığım ilde özel yok ama eşim de bebeği görmeyi çok istediği için ayda bir mutlaka başka ile gidip özelde muayene oluyorum hem doktorum da çok iyi çok güzel ilgileniyor