Kara96 açıkçası sahsen ben eşimle oraya beraber girmek istemem helekinilk haftalarda hep alttan bakıyorlar ben hep kontrollerime tek girerim
İlk doğumundan bile eşimi istemedim ben
Nasipse ikinci çocuğumuzu kucağımıza alacağız inşallah Allahın emriyle
Yine eşinin gelmesini istemiyorum