Aniakbulut Havaferdi ben kendimi bildim bileli dustan sonra tum vucudumq hep johnson baby surerim.. tabiki hamilelikte bu daha bir duzrnli oldu 20.haftadan itibaren hergun surmeye basladim.. goguslerime ve karin bolgeme surup 5dk.bekliyorum bornozla zaten vucut hemen emiyo yagi 😍
seymen Melisct94 Watsons ta vardı. İnternette de bulabilirsin. Hindistan cevizi yağı yaz kavonozda karşına çıkar hemen. Katı yag gibi bir şey eline alıp ovalayınca sulanıyor sürüyorsun istediğin yerine. Ellere, saçlara, vücudun her yerine çok iyi geliyor.
mervealif Melisct94 benim göbeğimde tüylenme oldu , bebek yağından mı yoksa hamilelikte olur diyorlar ondan mı bilmiyorum
Melisct94 mervealif Hamileliktede oluyor o bendede var ama bebeyağ yeni kullanmaya basladım bakalım oda yapıcakmı ☺️
Busrayildiz Melisct94 sakınn kullanma bende yaşadım bebek yağı beslıyor benim karnımda çok az vardı şimdi çok vAr farkına varınca iş işten geçti yeminle doktora karnımı açmak istemiyorum utanıyorum e ağda da yaptırmak istemiyorum bi karnım kalmıştı alınmadık o da tam olsun yani kuzum eczaneden ben striacare botanik özlü nemlendirici jel aldım artık onu kullanıyorum iyi geliyor çatlaklara yağı kullanma yoksa maymuna benzigcez😊😊😊
Melisct94 Busrayildiz Hadi ya doğrumuş demekki valla bi orası kalmıştı kıl çıkmayan 😂🙈 Tamam canım bulursam bende onu alayım.
EzgiMazlum Melisct94 evet canım ben de kullanıyorum ama ne yapalım ağda yaparsın sonra ama Çoğusu da Doğumdan sonra dökülür diyor vazelin de kullanabilirsin ben dönüşümlü kullanıyorum ilerleyen zamanlarda da Hindistan cevizi yagı alacağım o da çok iyiymiş
Melisct94 EzgiMazlum Ay bi orası kalmıştı ağda girmeyen😔 Of inşallh dökülür aynen oda iyimiş bende başlıycam ona ☺️
Lena Melisct94 Bende Hindistan cevizi yağı kullanıyorum soğuk sıkım katı oluyor elinize aldığınız da ovalayınca eriyor zaten şu an 28 haftalığım neredeyse hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren kullanmaya başladım sadece göbek bölgesine değil ama popo ve göğüs bölgesine de sürüyorum ben hastanedeki ebeler öyle söylemişti
Melisct94 Lena Aynen genelleme olarak her yerimiz çatladığı için aklınıza gelen her yere sürün diyolar bende deneyim onu çok met ettiler bunu ☺️👍🏻
Busrayildiz Melisct94 valla hiç ağda yapamam belki sonra dökülür yapıcak bişey yok ama bide bebeğin doğduğunda da şakın bebeğinin yüzüne sürme bebekler ilk doğduğunda tüylü olurlar sonra dökülür ama maksat tüyleri beslenmesin Benim abimin kızının öyle oldu 😂yazık yavrum büyüyünce yüzüne de ağda yapıcak heralde😊😊
Esra93 Melisct94 Bence vücut çatlayacaksa ne kullansakta etki etmiyor gibi. Zayıf olmama rağmen çatladım ve bunun genetik olduğuna inanmıyorum annemde bir tane bile çatlak yok
Tugbamete Ben susam yağı kayısı yağı kakao yağı tatlı badem yağı papatya yağı bunları bi şişeye karıştırdım onu kullanıyorum bi bloger ın sayfasında okumuştum hiç çatlamamış bu karışımla darısı başıma inşallah ☺️☺️
Elcinnnn Melisct94 canım ben hamileliğim boyunca sadece bebek yağı kullandım kaşındığım an sürüyordum ne çatlağım oldu ne bişeyim Doğum da yaptım kıllanma da olmadı