sevll Suraelik Marka ismi veremiyorum, ben evde kendim yapıyorum 🙈 Siz de evde soğuk sıkım hindistan cevizi yağınızı yapabilirsiniz. Yapımı o kadar basit ki. :) http://www.fermentemutfagim.com/2016/07/evde-soguk-skm-hindistan-cevizi-yag.html Ya da aktarlardan kolayca bulabilirsiniz.
Deletedmom404 Melisct94 bende 14 haftalıkken dalin bebek yağı kullanmaya başlamıştım 35 haftalıkken çatlamaya başlamıştım yani çatlağı önlemesede azaltıyo şuan 39+5 iz kuzumla
Asrinbaby Melisct94 tuylenmeyi krem yada yag yapmıyor aslında hamilelikte karın bölgesi herkesin tuylenirmis. Ben sarı tuyluyum hic tüysüzüm hatta ama karnımda hamilelikte baya çıktı 🤣 doğumdan sonra dokuluyorms.
Seyma18 Melisct94 ben erkenden baslayaym dedim 10. Haftada falan Dalin kullanmaya basladim 4haftada çok fena kuruttu cildimi. Sonra bio oil aldım şimdilik memnunum.
Melisct94 Seyma18 Dalin genelleme olarak öyle yapıyor sanırsam o markayı ilk kez duydum canım marketdenmi alıyorsun? ☺️
Melisct94 [bilinmeyen] Ah kıllanmaya musaitiz zaten bayanlar olarak bi oramızda eksikti ☺️ neyse çatlak olmasında onada razıyız artık doğumdan sonra dökülme oluyormuş bakalım ☺️
Melisct94 Glitter 1 şişe aldım daha onu kullanıyorum ama genelleme olarak herkez onu kullanıyor. O dedikleriniz mesela hangi marka oluyor?
Glitter Melisct94 mesela johnson's baby mineral yag iceriyor. Netten kendiniz de arastirabilirsiniz. Vazelin d3 ayni sekilde petrolden elde ediliyor. Google a %100 dogal bebek yagi yazarak cesitli markalara ulasabilirsiniz.
seymen Melisct94 Watsons ta vardı. İnternette de bulabilirsin. Hindistan cevizi yağı yaz kavonozda karşına çıkar hemen. Katı yag gibi bir şey eline alıp ovalayınca sulanıyor sürüyorsun istediğin yerine. Ellere, saçlara, vücudun her yerine çok iyi geliyor.
Erkekannesi1 Melisct94 bebek yağıyla kıllanma oluyor mu bilmiyorum ama hamilelikte göbekte kıllanma çoğu kadın da oluyor benin göbeğim hiç kıl yokken şuan felaket ama bebek yağı tavsiye etmem ben başta bebek yağı kullandım faydasını görmedim hep çatladım sonra zeytinyağı ve hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım geçer gibi oluyor bazen çatlaklarım