Melisct94 valla hiç ağda yapamam belki sonra dökülür yapıcak bişey yok ama bide bebeğin doğduğunda da şakın bebeğinin yüzüne sürme bebekler ilk doğduğunda tüylü olurlar sonra dökülür ama maksat tüyleri beslenmesin Benim abimin kızının öyle oldu 😂yazık yavrum büyüyünce yüzüne de ağda yapıcak heralde😊😊