Karacam her yer farklı olabilir tabi 🤔 bizim burdaki devlet hastanesi de bu şekilde maalesef, doktora göndermeden önce acilde direk kan ve idrar tahilili yapıyolar çıkıp sonuçları doktora gösteriyosun. Arkadaşımda aynı şekilde gidiyodu son haftalarıydı onun doktor neden geldin deyince muayeneye geldim randevu bulamıyorum dedi gözümün önünde azarladı kızı. Benim doğumhanede işim başımdan aşkın randevu ayarla da gel dedi 😬 başka iyi olan bi doktor vardır belki bakıyordur bu şekilde ama burdaki çoğu doktor bu şekilde maalesef. Bıkmışlar artık bakmıyolar doğru düzgün o yüzden en iyi seçenek özel 🤗 orda da iyi doktoru bulmak önemli tabi. Hastane değil doktor önemli 🤗