ozlemak42 Blablabla evet canım gece acilden giriş yaptım spiral cikartildi ancak zaten kanamam gelmişti düşük riskim var progesteron verdi kullanmaya korkuyorum şuan adet sancısı gibi bi his var kasiklarimda
Blablabla ozlemak42 sevindim çıkarılmasına. Neden korkuyorsunuz bilmiyorum ama o ilaç düşük tehlikesi olanlara veriliyor bi zararı olmaz inşallah etrafımda kullananlar vardı sağlıklılar şimdilik gönlünüzü ferah tutun. Hayırlı olsun bir de geçmiş olsun tabi 😊
ozlemak42 Blablabla ya herkes öyle diyor gece kullanicam fitil olarak almami istedi geri gelmemesi için gece daha uygun olur sanırım