ozlemak42 acilden giriş yapıldığında direk damar yolu açıyolar, sancım ağrım var dediğiniz için de Boşu boşuna serum yiyosunuz, doktora sevk etmeleri için ağrım var demekte mecbur maalesef randevu alamadım deyince bekle diyolar. Sürekli kontrol edin randevuları ilk sefer için gidebilecekseniz özele gidin sonra devlete devam edersiniz randevu buldukça. Bu konuda çok sıkıntı çektik defalarca boşu boşuna serum yedim en son özele dönmek zorunda kaldık randevu sorunu yüzünden 😬