Yzc07 KayraBatur Ömer ve Ali . Çınar ve Deniz . Muhammet ve Mustafa . Aras ve Ayaz . Aklıma bunlar geldi ❤🤗
Sedosss2 KayraBatur Aras isminin anlamı; kendisininmiş gibi sahip çıkılan demek bir de Güney de bir nehir ismi
damlaygirgin Cinsiyeti daha belli değil şimdilik Fındık diyoruz☺️İsimler belli ama kız olursa Katre erkek olursa Kutay olacak 🙏🏼🤍
Pinar1234- Bizim ilk cocuk 38 haftalık hamileyim. Erkek olucak eşim basından beri babasinin ismi olacak diye tutturdu sadece kadir ismi hic istemediğim bir isim ama 2. Karışmayacak bakalim 🙄
Tuuche Pinar1234- benim eşimin babasının adı da Kadir hatta eşimin adı Da 😁 tutturdu oğlumun adını da Kadir koyacağım diye hala isim konusunda anlaşamadık bizde 🤭
AdakAybike HappyMom Kız olursa Asel ya da Aselhan düşünüyoruz Erkek olursa da Mehmet Han veya Mehmet Emir 🙏🏻💜 Ama her an fikir değişebilir 😅
Meyracukurmaraz Bizede doktor yüzde 90 kız dedi Eylül İdil ile İdil Ece arasında kararsızım Oğlum olsaydı da Poyraz Ege olacaktı
hunilianne Meyracukurmaraz idil eceyi söylemek daha kolay. İki ismi bir arada söylersiniz güzel olur 👍