Anne54 Busramazan09 iki isim istemiyoruz malesef canım ☹️ peki yeğeninizinde adı ayazmış ya soğuk bi çocuk mu isim karakterini belirliyor diyorlar ya çok merak ediyorum 😣
Merve6378 Mom053 bebeğe verilen isime modernlikten ziyade anlam bakımından daha çok değer verilmeli bence çünkü ahirette çocuklarımıza verdiğimiz isimlerden sorumlu olacağız o yüzden isim olarak kullanılabilecek bir isim ve anlamlı olmalı 😊
Gulyuksel55 HappyMom Daha yeni öğrendik çok şükür cinsiyetini 21 haftalık diye bilirken😂 kız olacak ismi de Duru 🙏🤲❤️❤️❤️
Elifemirhan HappyMom bizimde daha cinsiyete bakmadık ama erkek olursa AliAsaf kız olursa Azra düşünüyoruz bakalım ☺️ sağlıkla gelsinde
Yzc07 KayraBatur Ömer ve Ali . Çınar ve Deniz . Muhammet ve Mustafa . Aras ve Ayaz . Aklıma bunlar geldi ❤🤗
siractuba KayraBatur oğlumun ismi siraç eger bi oglum daha olsaydı miraç katacaktim Siraç(nur saçan anlamına geliyor) siraç😇miraç
Zehra2938 Allah izin verirse kızımız olursa Zeynep Şifa Oğlumuz olursa Muhammed Hamza olacak inşaAllah 🤲🏻🙏
Deniz1634 TANEM Olacak kızımızin ismi ilk duyduğumuz an karar verdik biz çok beğendik şuan 34 hafta olduk..