siractuba Yagrmzi sonunda bu ismi birinde duydum esim aysima olsun diyo ve ben ilk kez duyuyorum hosumada gitmedi değil hazal meryem katacaktim esim aysima olsun diyor 🙃
Yagrmzi siractuba Valla ben çok begenerek bu ismi begendim daha cinsiyeti belli olmadan aysima diye tutturmustum ama çok şükür bi oğlum vardi şimdi kızım olucak nasip olursa aysima olsun
siractuba KayraBatur oğlumun ismi siraç eger bi oglum daha olsaydı miraç katacaktim Siraç(nur saçan anlamına geliyor) siraç😇miraç
Elif--96 Bizimde kızımız olucak adı da👼 Melis Allhim herkesin çocuğunu sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inş 👼
Anne54 Busramazan09 iki isim istemiyoruz malesef canım ☹️ peki yeğeninizinde adı ayazmış ya soğuk bi çocuk mu isim karakterini belirliyor diyorlar ya çok merak ediyorum 😣
Rabi14 HappyMom kızımız olucak 🌸 ismini Emra Ada koyduk 🐣 dua edin hamiş annelerim biraz sıkıntılıyız 😔
1melegin_annesi Anneyim11 Unique_Ted benimde oğlumun ismi kıvanç 3,5 yaşında :)), şimdi 2. De erkek 20 haftalık henuz aklıma hiçbir isim gelmedi :/