Mom053 Esra0906 evet öyleydi içimden en ağır Basanını seçecektim kısmet olmadı eşimin dediği oldu Alparslan ismine de şimdiden alıştım allahtan 😊
Sedablt Tugce16 biz ismine çoktan karar verdik hatta hediyelik magnetlerini de yaptırdık eşim akşam birden demesin mi oğluşumuzun ismi Alparslan mı olsa diye 😂ilk baştan beri Alparslan istiyodu da ben istemedim 🤭
Mom053 Sedablt benim de eşim Alparslan hastası çok istedi kırmadım koydum ama bende alıştım ısındım bu isme 😊
Tugce16 Sedablt benimki de hala Alparslan da ısrar ediyor başka bir şeye ısındıramıyorum😄 gerçi bizim daha cinsiyet belli değil ama erkek hissediyoruz o yüzden erkek ismi üzerine yoğunlaşıyoruz 🙈😄
Serifeisitmir HappyMom cok zor isim bulmak kiz olsaydi Dolunay Ada 🌼Oglumuz oldu dogumdan 3 gun inve karar verdik 🤭Seyit Ege 🌏