Mom053 HappyMom benim eşim Alparslan istedi çok istedi kıramadım adı Alparslan olacak. Bana kalsa ya Demir ya ayaz ya da kuzey olacaktı ama ikinciye inşallah 😊🙏😅
Mom053 kubraklc12 benim eşimde Alparslan istiyor hem de çok istiyor ben de kıramadım koydum bile bana kalsa ben ayaz Demir ya da kuzey koyacaktım ikinci de karışmam istediğini koy dedi 😊😅
Edaozdill Mom053 benim oğlumun adı Alparslan şimdi ikinciyi bekliyoruz dün cinsiyeti öğrendim oda erkekmiş 🥰🤣
Edaozdill Mom053 benim oğlumun adı Alparslan şimdi ikinciyi bekliyoruz dün cinsiyeti öğrendim oda erkekmiş 🥰🤣
Mom053 Anne54 eşim Alparslan istedi bana kalsa kuzey ayaz Demir olurdu siz de düşünün artık cnm ikisi de güzel
Anne54 Mom053 çok zor karar vermek Alparslan birazcık uzun geliyor ama anlamı güzel ve ağır bi isim Ayaz ise bi anlamı yok söyleyiş olarak güzel cool bi isim çekiliş yapcaz en son napalım 😇
Mom053 Anne54 ayaz daha modern evet ben olsam mesela ayaz koyardım ama erkek kafası işte eşim modernlikten ziyade anlamına takılıyor Alparslan Türk hükümdarı cesur milliyetçi olsun falan diyor 😊
karanfilll Anne54 anne babanın büyük görevlerinden biride çocuğuna anlamı güzel isimler koymak. İsmiyle yaşasın yavrularımız.
Anne54 Mom053 kesinlikle canım erkeklerde biraz öyle düşünüyor hayırlısı olsun hakkımızda inşallah 🤗🌸
Ayse-24 Mom053 bize Türk isimlerinden düşünüyoruz kız yada erkek hangisi olursa ama erkek olarak Kürşat da güzel bi düşünün isterseniz ☺️ Benim eşimin ismi olmasaydı ben koyacaktım 😅
Merve6378 Mom053 bebeğe verilen isime modernlikten ziyade anlam bakımından daha çok değer verilmeli bence çünkü ahirette çocuklarımıza verdiğimiz isimlerden sorumlu olacağız o yüzden isim olarak kullanılabilecek bir isim ve anlamlı olmalı 😊
Elif8tolga Mom053 erkek milleti işte benim eşimde ayni sabahtan akşama kadar isim bakıyorum oğuz kağan olsun o töreden geliyoruz diyor 🤭
Mom053 Aybke33 sıradan değil güzel duyulmamış börü biraz ağızdan kaba çıksa da zamanla kulağa alışılır heralde
Bebegim0101 Aybke33 merhaba degisik bi isim ama nacizhane fikir olarak ilerde okuldayken zorlanmazmi? Akran savasları cok malesef cocuklarda acıma duygusu hic yok,yani ilerde boru diye dalga gecebilirler bence bu benm nacizhane fikrim yanlis anlamayin lutfen🙏🙏
Asya_Batur Mom053 maalesef eşim karar verdi benimle evlenmeden önce düşünmüş 2 ismi de babasının adı koyacak ama babsının gönlü olsun diye normal hayatta toprak diye sesleneceğiz 😅☺️😇