Ygmr76 Eda319 nstye girmeden en fazla 1 saat ıcınde bıseyler yemeniz lazımmış 1 saati geçince aç sayıyorlar
Omerkubraa Eda319 banada aynısını yaptılar canım hiç korkutma kendini benimde normal hareket ediyo ama nst ye bağlanınca duruyo hiç korkma bazıları gıcıklık yapıyorlar
Eda319 Omerkubraa Ay ister istemez insanı korkutuyorlar canım. Ama benim içim rahat şuan bile gümbür gümbür hareket ediyor yaramazım❤️
ebrarecem dmrlpgll28 kaç haftalıksınız neden beklettiler çok hareketli diye. Doktorum hareketli olduğu için çok iyi diyor hiç nst demedi bna.
Birmom Eda319 ya cok enteresan benimdd evde bayagi bayagi sancim oluyo oraya gidiyorum nstde sanci çıkmıyo hissediyorum evde kac kere kasılıp tas gibi oluyo nstde yumuşacık🙄
ebrarecem Hareket ediyorsa neden nst istedi doktor normalde hareketli diyorsunuz endişe etmeyin o zaman. Her bebek sürekli hareket edecek diye birşey yok ki. Bol su için bitter çikolata meyve yiyin öyle deneyin birde.
derinsart Eda319 bidaha olmaz ins bizimkide cok hareketlidir ama geçen muaynede iki eliyle yüzünü kapamiş baya uyuyodu göremedik doktordan ciktigimiz anda içimde partilemeye başladı😄olur öyle arada moral bozmak yok☺️
derinsart Eda319 aynen hareketleri hissedildigi sürece sıkıntı olmaz demişti bana doktorum oyuzden mesela her muayne öncesi hareketleri nasıl diye sorar. Cok hareketli hic durmuyo derim muayne eder rutin.. geçen aylarda kendisi demişti cok hareketli bir bebek olcak işiniz zor diye 😅
hhanay1 Eda319 kaç haftalık hamilesin canım ben de 2 gün önce girdim ama 28 haftalik hamileyim ve çok şaşırdım tek ben değil hemşire de şaşırdı normal dedi doktor ama anlamadim